7 תשובות
שאלה טובה ממש.
ואני בעד טבעונות וצמחונים....אז אני לא פאקטור
אין לי מושג לול
אין הבדל
אני פשוט אוכלת בשר כי זה טעים לי ואני חסרת לב :)
שואל השאלה:
מה לאכול מהחי? גם אנחנו חי.
ולמה לאכול פרה זה בסדר? מה בסדר בזה? רוצחים אותם וזה בסדר. אבל עם בני אדם זה לא?
שואל השאלה:
אנונימית
איך את יודעת? ניסית?
הקיבה שלנו לא יכולה לקבל את הבשר של הבן אדם
אנונימית
שאלה טובה
מה את צועקת