9 תשובות
ממש לא, כי אני אתאיסט בעצמי.
להפך אם כבר - זה יראה שהיא חושבת בעצמה.
לא ישפיע
בכלל לא.
אבל בשביל ייצוג יותר מדויק של ישראל, כדאי לשאול אחרי שבת.
חיה ותן לחיות
לא יצא לי להיות וככה אני אתאיסט
לי זה בכלל לא יוריד , כי יכול להיות שזה רק יקל עליי...
אם זה היה עם דתייה או חרדית זה היה יותר מקשה עליי כי אני נולדתי , גדלתי והתחנכתי בבית חילוני לחלוטין וזה ירגיש לי מוזר פתאום לחזור בתשובה , לשמור שבת , לשים תפילין כל בוקר וערב ולעשות את כל המצוות של החגים רק בשביל מישהי כי גם בשנים האחרונות כמעט ולא יוצא לי לחגוג את החגים , אז עדיף שתהיה גם חילונית או אתאיסטית...
כמו שזה לא יוריד לי שהבן זוג שלי יהיה שומר מסורת זה לא אמור להפריע להפך גם.
נייט