5 תשובות
מתיחות בשרירי הידיים, אין הרבה מה לעשות. ייכאב לך וזה ברור כי 5 שנים לא עשית את זה, זה יהיה תהליך ארוך.
אנונימי
זה תגובה נורמלית, אמור לעבור תוך יומיים בערך.
אם זה ממשיך קבע פגישה לרופא
אם זה ממשיך קבע פגישה לרופא
נתפס שריר או שזה כאבים ראשונים אחרי תקופה... לדעתי אין מה לעשות פשוט מתיחות גוף וזהו.. ולנוח
אה.. וחשוב לעשות מתיחות קלות לפני ואחרי האימון
תמתח את השרירים לפני ואחרי אימון מעכשיו, נתפסו לך השרירים וזה טבעי. יעבור תוך יום יומיים כזה...
באותו הנושא: