5 תשובות
זה מציק לכולן לא רק לך, אם תקבלי פטור ממדי נשים אז פשוט תראי את זה לרסר שלך והוא יסכים לך.

איזה מידה יש לך במדים?
אנונימית
שואל השאלה:
בבקום לקחתי מידה 46 (רציתי גזרה גבוהה) והצרתי אותם, אבל הם לא צמודים כל כך
יש מקום עדיין וזה קצת baggy
אנונימית
אני חושבת שהרבה בחורות בצבא משנות קצת את הגזרה אצל תופרת, תנסי לבדוק את זה.
שואל השאלה:
המידה תקינה ואפילו למטה יש שם מקום ובכל זאת זה נכנס פנימה כל הזמן וזה מציק בטירוף ...
אנונימית
אולי תקחי מידה גדולה יותר בבנות?
xm1
באותו הנושא: