4 תשובות
עדיף שלא, זה לא כל כך יפה...
שימי קודם חישוק לראות אם זה נחמד
אם כן, תעשי
זה לפחות מה שאני עשיתי.. ואני לא מתחרטת
אם את רוצה תעשי נזם זה עדין ןבדרך כלל יפה לכולם מי שזה לא יפה לה זה פשוט כי האף שלה לא יפה בכל מצב זה לא משנה אם היא עם נזם או בלי אז בכל מצב כדאי לעשות אני גם עשיתי לפני שבוע אגב