11 תשובות
פרחה- אחת שמתלבשת עם חצאיות שורט קצר מתאפרת מלא ומתנשאת!
פריקית-אחת שמתלבשת רק בשחור ומאמינה בכול מיני אמונןת תפלות מתאפרת בשחור ולא הוכלת בשר!
מקווה שעזרתי:)
אהה סליחה לא הבנתי או שלא קראתי נכון פריקית זה מתלבשת שחור קוצים אודם שחור איפור שחור בעורה היא לבנה היא דיכאונית מאוד! שומעת מוסיקה רוק רוק כבד ופרחה זה זונה (סליחה על המילה) ושמתלבת וורוד וורוד שפתון אדום וורוד חזק חזק ומתאפרת וורוד ושומעת מוסיקת פופ כיף ומזרחית! אני מעדיפה פריקיות מאשר פרחות ופרחה היא זולה
מה קשור לא אוכלת בשר?
פרחה זאת אחת שמתלבשת חשוף יותר מידי ומדברת מגעיל כל הזמן
ופריקית זאת אחת שמתלבשת רוב הזמן בשחור אבל זה לא מחיב אותה להיות פריקית "פריקית" זה מוזרה
ודי עם הגזענותת!
פנדהXD
לדעתי פריקית זה כזאת עם סגנון לבוש אדיר כזה כאילו אין ממש הגדרה אבל ניטים ובדרך כלל שיער שחור חלק כזה טיפה אימואי וגם צבעים אדירים כאלה ומראה יותר זרוק ומוזר טיפה... בכללי אני חולה על פריקיות הם פשוט אדירות
פרחות יותר מגעילות והן מתלבשות תמיד לפי האופנה ולרוב בדברים יותר יקרים והם בעצם מרימות את האף כזה...
בואנה כמה שטויות אתם מדברים עם כמה סטיגמות! זאת שמעליי הגדירה פאקצה לא פרחה, ובכלל רובכם לא הגדרתם פרחה, אני לא מתלבשת חשוף ולא זורמת עם בנים אבל כן נותנת מכות בצחוק ומקללת וכל זה ושמה אודמים ורודים פעם ב.. ולא נראה לי שיש לי משהו ורוד בארון בכלל! ואני לא פרחה חברות שלי קצת וגם אולי בי יש גם משהו כזה, אבל פרחה זה מישהי עם ביטחון כי היא מקובלת כזאת, ועשיתם מהפרחות איזה נותנות, מה הקשר? אני לא אתן למישהו לגעת בי בקטע מיני עד החתונה, אז כמה שטויות ותפתחו עיניים תראו עולם ותשברו את הסטיגמות שלכם ומהר זה לא יוביל אותכם לשום מקום.
אנונימי
פרחה-אחת שכל הזמן שמה טונות של איפור בלי בסוף, עושה כל חצי שעה מחליק וקונה בגדים ב200+ ש"ח
פריקית-אחת שכל הזמן לובשת שחור, מתאפרת שחור, השיער שלה בצבע שחור.. כל התחשיטים שלה בשחור..
אה ופרחות מתנשאות ומדברות מגעיל כל הזמן? איזה שטויות אני תמיד מכבדת את מי שעומד מולי ומדברת יפה, אפילו אם מישהי בת 50 תבוא תצא עלי תייבש אותי מול כל החברים שלי אני אסתום את הפה ולא אענה לה מכבוד! ואולי קצת מתנשאת לבנים שזורקים מילים פה ושם אבל שמכירים אותי אני תמיד מדברת בגובה העיניים וככה כ-ל-ל-ל-ל החברות שלי אל תדברו דברים שאתם לא יודעים! אמלה איך זה עיצבן אותי כל מה שכתבתם פה.
אנונימי
מזה קשור? אני קונה בגדים ב-200 ש"ח ומעלה כי יש חניות שיקרות ואין מה לעשות ופריקית לא כל הבגדים שלה בשחור כל התכשיטים שלה בשחור לפני שאתם מדבררים אולי תחשבוו קצתת
פנדהXD
זה התייעצות מאמי אי אפשר לתת פרח
אנונימי
פריקית שאת אחת שכל הזמן לובשת שחור עם הצמידים של הקוצים!
ופרחה זאת אחת שמדברת מגעיל עם הרבה קללות מרביצה בצחוק, ולובשת ממש חשוףף!
ואם אפשר בבשקה פרח..
מי? אין שום תמונה או משהו!