7 תשובות
שואל השאלה:
לא הייתם חושבים שזה ילדותי מדי או משהו?
חצאית יומיומית כזאת. לא ממש מושקע
לא הייתם חושבים שזה ילדותי מדי או משהו?
חצאית יומיומית כזאת. לא ממש מושקע
אנונימית
שככה באלה
למה ילדותי, זה מהמם.
מלא שמות אצלנו חצאיות
שמלה זה יהיה לי מוזר
שמלה זה יהיה לי מוזר
כלום
אבל מיותר
מי צריך להשקיע בשביל בית ספר
אבל מיותר
מי צריך להשקיע בשביל בית ספר
שזה אחלה
מה הבעיה?
מה הבעיה?
כלום.
באותו הנושא: