8 תשובות
תשברי רגל
'אין עלייך מהממת'
רפואה שלמה אוהבת אותך עם לב
"פעם הבאה לא צריך לדחוף את היד, 2 אצבעות מספיק"
"אבל אמרתי לך לשבור רגל לא יד"
"אמרתי לך שזה יגמר לא טוב - אל תעצבני אותי בפעם הבאה"
וואי מה שחבר יש רק בארתור וגם הוא כלב אמר ^^
אמרה* ^^