5 תשובות
כן זה סימנים לך שיש לו רגשות אלייך, הוא לא היה סתם מתעצבן.
שואל השאלה:
אבל יש לו חברה...היא לא איתנו בבית ספר..
אבל יש לו חברה...היא לא איתנו בבית ספר..
אנונימית
1.אולי זה באמת בגלל שהוא פשוט שונא אותו
2. כי נכנס באמצע שיחה של שניכם
פשוט תשאלי למה הוא כל כך עצבני ככה
2. כי נכנס באמצע שיחה של שניכם
פשוט תשאלי למה הוא כל כך עצבני ככה
שואל השאלה:
לא דיברנו על משהו ספציפי. והוא לא מכיר אותו הוא לא יכול לשנוא אותו..סתם ,הוא בן אדם חברותי שלא שונא.
לא דיברנו על משהו ספציפי. והוא לא מכיר אותו הוא לא יכול לשנוא אותו..סתם ,הוא בן אדם חברותי שלא שונא.
אנונימית
זה נראה שכן ... למה הייתה לו בעיה שהוא הסתכל עליך? כנראה שבאמת יש לו רגשות כלפייך.
אנונימית
באותו הנושא: