9 תשובות
שואל השאלה:
מה אכפת לך? אני שנה הבאה יכולה לעשות רשיון אז אני אוספת כסף.
וכמה בערך לחסוך?
אנונימית
5,000+
בשביל שיעורי נהיגה בערך 2,500 אבל לא כולל טסט.
אנונימית
בערך 5000 שקל
כמו שאמרו לפניי 5000 + :) בהצלחה
לפחות 4,000 שח
את שואלת אם את בת 15 וחצי?
בכל מקרה, לאסוף לפחות 4000, עדיף לשמור על מרווח ולחסוך 5,500 אם תוכלי.
תתחילי לחסוך כל שקל בואי נגיד ככה
נהיגה? מה את בת 20 לכי לשחק בבובות
אנונימית