6 תשובות
כן.
את מרגישה שזה משהו של דימוי עצמי?
שואל השאלה:
כן ברור שאני מרגישה שזה דימוי עצמי כי אוהבת לאכול אבל עם אני יוכל קצת יותר מחצי צלחת זהו אני מתחילה להיכנס לפניקה
שואל השאלה:
כן (אורה ושמחה)
את מרגישה שאת רוצה למצוא דרך לעלות את ביטחון עצמי שלך ולהרגיש טוב יותר ?
את מרגישה שאת צריכה עזרה בלעלות לעצמך את הדימוי עצמי ?
באותו הנושא: