2 תשובות
כן אבל קצת חלש גם
זה גם רכב יחסית נשי אתה מעוניין בו?
אמינות הבנתי שסבבה, חבר שלי השכיר כזאת, מבחינת כח ואיכות חומרים על הפנים, מבחינת צריכת דלק היא לא שותה, חוץ מזה נוחות סבירה כי אוטו קטן יחסית. סך הכל זה רכב באדג'ט למי שמחפש אמינות וצריכת דלק נמוכה