3 תשובות
אני הייתי ברכיבה אנגלית והיה לי ממש כיף
לדעתי כדאי
וואו לא. יותר מידי פרטים קטנים שלא מעניינים אף אחד. אם אתה בן אדם של דיוק ופרפקציוניזם לך. לי אישית לא היה כיף ורכיבה רגילה הכי מהנה שיש.
חחח "רכיבה רגילה".
אני רוכבת אינגלית ונהנת מאוד, למרות שאני לא פרפקציוניסטית.
באינגליש יש הרבה אלמנטים של שליטה בעצמך והרבה מולטי טאקסינג. אם אתה חושב שזה מתאים לך תנסה.