4 תשובות
לא את לא
אם לא טוב לו שילך להזד"ן
אם לא טוב לו שילך להזד"ן
נכון^^
ממש לא!! הוא אדיוט
הוא בעצמו רוצה להרגיש מעל כולם תעיפי אותו
הוא בעצמו רוצה להרגיש מעל כולם תעיפי אותו
את לא צריכה להתנהג בצורה מסויימת כדי לרצות(מהמילה לספק,לא מישהו רוצה) מישהו.
זאת את וזה האופי שלך, אל תשתני.
זאת את וזה האופי שלך, אל תשתני.
באותו הנושא: