5 תשובות
לא לישון יותר מידי וגם לא קצת מידי
בסביבות החמש-שש שעות
לישון לפחות 7 שעות
תישני בין 6-7 שעות
יש איזה אתר באינטרנט שאומר לך אם את הולכת לישון רבע שעה מאז שכתבת באיזה שיה כדאי לך להתעורר
כי יש דבר כזה שנקרא מחזורי שינה ואם קמים באמצע מחזור זה גורם לעייפות ואם בין מחזור למחזור קמים ממש עירניים
לא לקום
זה שייך בכלל חח [email protected]