38 תשובות
אני מוכר
שואל השאלה:
חחח
באמת?
חחח
באמת?
אני אוהבת צבים, סתם תחפשי בחנויות של בעלי חיים
חנות חיות
אסור לגדל צבים
כן אבל זה עכבר צב משו מוטציאי
שואל השאלה:
איכ
איכ
שואל השאלה:
ואם זה אסור אז איך זה שראיתי בחנויות חיות? הקטע ששם זה ממש יקר. 1000 שקל. אני רוצה משהו בזול
ואם זה אסור אז איך זה שראיתי בחנויות חיות? הקטע ששם זה ממש יקר. 1000 שקל. אני רוצה משהו בזול
לא חוקי
וגם לא מוסרי
כי בעצם למה לגדל בבית? למה שיסבול?
אפשר להעביר אותו לפרדס/לשדה הקרוב והוא מחייב ויתרבה
נ.ב. כל הצבים בארץ בסכנת הכחדה חמורה
והנזק הכי גדול זה איסוף לבתים
גם הצבים לא מחזיקים הרבה זמן בבית (חודש מקסימום)
וגם לא מוסרי
כי בעצם למה לגדל בבית? למה שיסבול?
אפשר להעביר אותו לפרדס/לשדה הקרוב והוא מחייב ויתרבה
נ.ב. כל הצבים בארץ בסכנת הכחדה חמורה
והנזק הכי גדול זה איסוף לבתים
גם הצבים לא מחזיקים הרבה זמן בבית (חודש מקסימום)
אז זה לא חוקי, יש איסור אל גידול צבים בגלל שהם בסכנת הכחדה
^יחייה טוב*
שואל השאלה:
למה לגדל חתול בבית? כלב? אוגר? תוכי? אפילו נחש? צב זו חיה כמו כל חיה אחרת שמגדלים בבית. לא חושבת שיש שום דבר שלא מוסרי בזה. ולגבי ההכחדה, נו באמת. יש מליוני חיות נכחדות. אני אפילו אדאג שיהיה לי זכר ונקבה.
למה לגדל חתול בבית? כלב? אוגר? תוכי? אפילו נחש? צב זו חיה כמו כל חיה אחרת שמגדלים בבית. לא חושבת שיש שום דבר שלא מוסרי בזה. ולגבי ההכחדה, נו באמת. יש מליוני חיות נכחדות. אני אפילו אדאג שיהיה לי זכר ונקבה.
אי אפשר לגדל בבית צב
בסכנת הכחדה
ולמה אפשר לגדל כלב אוגר תוכי ונחש? כי אלה חיות מחמד
צב אמור להיות חופשי ובטבע
בטח שהוא בסכנת הכחדה
בסכנת הכחדה
ולמה אפשר לגדל כלב אוגר תוכי ונחש? כי אלה חיות מחמד
צב אמור להיות חופשי ובטבע
בטח שהוא בסכנת הכחדה
^ואם תקחי זכר ונקבה זה לא אומר שהם יתרבו
חשוב הם י ותו לך פחות מחודש
לא ניתן לגדל בבית
חשוב הם י ותו לך פחות מחודש
לא ניתן לגדל בבית
ושוב הם ימותו לך*
שואל השאלה:
מי קבע מה זו חיית מחמד ומה לא?
פירוש חית מחמד: חיית מחמד או "חיית שעשועים" היא בעל חיים המגודל על ידי האדם שלא לשם תועלת של רווח כלכלי או עזר בעבודה, אלא בשל יופיו או על מנת לספק חברה.
תודה.
מי קבע מה זו חיית מחמד ומה לא?
פירוש חית מחמד: חיית מחמד או "חיית שעשועים" היא בעל חיים המגודל על ידי האדם שלא לשם תועלת של רווח כלכלי או עזר בעבודה, אלא בשל יופיו או על מנת לספק חברה.
תודה.
צב לא חיית מחמד נקודה
אמור לחיות חופשי בטבע
לא בבית
זהו
אמור לחיות חופשי בטבע
לא בבית
זהו
למה שתכלאי צב בכלל?
מה את חושבת שהוא יהנה? שהוא יאהב אותך?
מה את חושבת שהוא יהנה? שהוא יאהב אותך?
שואל השאלה:
ומה ההבדל בין הבית לבין החוץ?
יהיה להם את המזון שלהם והכל.
ומה הקשר? למה דג נהנה ומראה אהבה?
ומה ההבדל בין הבית לבין החוץ?
יהיה להם את המזון שלהם והכל.
ומה הקשר? למה דג נהנה ומראה אהבה?
דגים טיפשים
אי אפשר להשוות אותם חצבים
ומה ההבדל בבית ובחוץ?
שבחוץ הוא פאקינג חופשי!!
אי אפשר להשוות אותם חצבים
ומה ההבדל בבית ובחוץ?
שבחוץ הוא פאקינג חופשי!!
סכנת הכחדה ילדת סטיפס
שואל השאלה:
ילדת סטיפס -_-
גם כלב מרגיש חופשי יותר בחוץ. גם חתול. גם תוכי. וגם דג בפאקינג אוקיינוס. ועדיין מגדלים אותם באקווריומים של סמ על סמ. אז די. וסכנת הכחדה? אתה יודע למה הם בסכנת הכחדה?? אולי בגלל אנשים כמוך שמונעים מאנשים מתוקים כמוני להכניס אותם לבית החמים שלהם ומשאירים אותם לשוטט בחוץ ולהאכל עי כל מיני טורפים למיניהם לפני שיש להם את הזמן להתרבות.
ילדת סטיפס -_-
גם כלב מרגיש חופשי יותר בחוץ. גם חתול. גם תוכי. וגם דג בפאקינג אוקיינוס. ועדיין מגדלים אותם באקווריומים של סמ על סמ. אז די. וסכנת הכחדה? אתה יודע למה הם בסכנת הכחדה?? אולי בגלל אנשים כמוך שמונעים מאנשים מתוקים כמוני להכניס אותם לבית החמים שלהם ומשאירים אותם לשוטט בחוץ ולהאכל עי כל מיני טורפים למיניהם לפני שיש להם את הזמן להתרבות.
ילדה הבעיה אצלך יש סיבה שזה לא חוקי לגדל צבים
הם אמורים להיות בטבע
ואם זה להיות חלק בשרשרת המזון ולהיטרף זה בסדר גמור כי זה הטבע
את לא יודעת שום דבר על טבע ואין לך זכות בכלל להגיד מה יותר טוב להם
הצבים בארץ נכחדו בגלל בני האדם
אנשים לא יכולים לגדל אותם בבית כי הצבים פשוט מתים אחרי כמה ימים
בנוסף זה לא חיית מחמד
קיצר אם את אוהבת צבים עזבי אותם ותשאירי אותם בטבע
כי לקחת אותם לבית זה הדבר הכי נורא שאפשר לעשות לו
אני סיימתי
הם אמורים להיות בטבע
ואם זה להיות חלק בשרשרת המזון ולהיטרף זה בסדר גמור כי זה הטבע
את לא יודעת שום דבר על טבע ואין לך זכות בכלל להגיד מה יותר טוב להם
הצבים בארץ נכחדו בגלל בני האדם
אנשים לא יכולים לגדל אותם בבית כי הצבים פשוט מתים אחרי כמה ימים
בנוסף זה לא חיית מחמד
קיצר אם את אוהבת צבים עזבי אותם ותשאירי אותם בטבע
כי לקחת אותם לבית זה הדבר הכי נורא שאפשר לעשות לו
אני סיימתי
למה נתת לי פרח?
שואל השאלה:
כי אתה חמוד. פשוט קבל ושתוק
כי אתה חמוד. פשוט קבל ושתוק
אבל הרגע התווכחנו לא?
שואל השאלה:
נכון. לכל אחד היתה את הדעה שלו בנושא וניהלנו שיח די מתורבת. אני לא ראיתי את השיח שלנו בתור ריב. להפך. אני לא כועסת עליך או משהו. זו דעתך וזה נחמד בעיניי.
נכון. לכל אחד היתה את הדעה שלו בנושא וניהלנו שיח די מתורבת. אני לא ראיתי את השיח שלנו בתור ריב. להפך. אני לא כועסת עליך או משהו. זו דעתך וזה נחמד בעיניי.
אז נשארת בדעה שלך...
זה לא עוזר הדעה שלך שגויה
זה לא עוזר הדעה שלך שגויה
שואל השאלה:
בעיניך דעתי שגויה. בעיניי דעתך שגויה חלקית. זה לא אומר שאני לא מכבדת את הדעה שלך. מכבדת אבל לא מסכימה איתה. זה הכל:)
בעיניך דעתי שגויה. בעיניי דעתך שגויה חלקית. זה לא אומר שאני לא מכבדת את הדעה שלך. מכבדת אבל לא מסכימה איתה. זה הכל:)
שמעי תודה רבה שאת מכבדת את דעתי והכל אבל את צריכה להבין שאין צבים בגללנו
בגלל הסיבה שלך
אני מבין בבעלי חיים יותר מימך תאמיני לי
בגלל הסיבה שלך
אני מבין בבעלי חיים יותר מימך תאמיני לי
שואל השאלה:
אז תסביר לי שאני אבין. מה השוני בין כלב לצב? ואל תגיד לי סכנת הכחדה. כי תכלס סכנת ההכחדה נוצרה כשהם היו גם ככה בחוץ. אז הצבים נכחדים כנראה בגלל שהם בחוץ ואולי צריך לשנות אתזה.
אז תסביר לי שאני אבין. מה השוני בין כלב לצב? ואל תגיד לי סכנת הכחדה. כי תכלס סכנת ההכחדה נוצרה כשהם היו גם ככה בחוץ. אז הצבים נכחדים כנראה בגלל שהם בחוץ ואולי צריך לשנות אתזה.
כלב זאת חיית מחמד *מבוייתת*
כלב נהנה בחברתנו מכיוון שאלה הוא צאצא של זאב וזאבין חיים הלהקות
וחיי בבית במצב הטוב ביותר
צב בדיוק ההפך
זאת חיית פרא- כלומר צריכה לחיות בטבע
צב לא נהנה בכלל בחברתנו בגלל 4 סיבות
1. כי זאת חיה טריטוריאלית- חיה שחיה לבד
2. כי הוא לא אוהב בני אדם וליטופים (כמו הרבה בעלי חיים לא מבוייתים)
3. כי אין לו יכולת תקשורת גבוהה במיוחד
4. כי זאת חיה לא מבוייתת
וחיי בבית במצב הגרוע ביותר וימות תוך כמה ימים
כלב נהנה בחברתנו מכיוון שאלה הוא צאצא של זאב וזאבין חיים הלהקות
וחיי בבית במצב הטוב ביותר
צב בדיוק ההפך
זאת חיית פרא- כלומר צריכה לחיות בטבע
צב לא נהנה בכלל בחברתנו בגלל 4 סיבות
1. כי זאת חיה טריטוריאלית- חיה שחיה לבד
2. כי הוא לא אוהב בני אדם וליטופים (כמו הרבה בעלי חיים לא מבוייתים)
3. כי אין לו יכולת תקשורת גבוהה במיוחד
4. כי זאת חיה לא מבוייתת
וחיי בבית במצב הגרוע ביותר וימות תוך כמה ימים
.
קישורים מצורפים:
^כתוב בקישור למה צב בסכנת הכחדה וכתוב בפירוש שזה בגלל איסוף לבתים*
שואל השאלה:
הבנתי.תודה רבה.
הבנתי.תודה רבה.
שואל השאלה:
לילה טוב:)
לילה טוב:)
באותו הנושא: