התחברות
הרשמה
אלכתי היום- לחם קל עם גבינה, מנה וחצי של מרק עדשים, קצת קורנפלקס עם חלב של 2%, וטוסט עם גבינה צהובה.
זה יותר מדי?
14 בנובמבר 2018, 21:09
גבינה צהובה
ערך קלורי
קלוריות
דיאטה
4 תשובות
זה מעט מדי
Error
ממש לא.
S
Smoke
זה בסדר.
אנונימית
לא זה לא יותר מדי
B
Bust down
באותו הנושא:
אכלתי עד עכשיו לחם מלא עם חביתה וקוטג, עדשים עם גבינה לבנה ורביולי פטריות עד כמה זה רע? אני בדיאטה
קציצת עדשים וקינואה (טבעונית) מתאים עם גבינה לבנה? אם לא אז מה כן ישתלב?
אכלתי היום(וזהו להיום) פרכית, צלחת פסטה, חצי פיתה פיצה , חצי צלחת אורז עם עדשים, 4 מקלות שניצל עוף טוב, 5 דובשניות
בישול אורז עם עדשים - אני רוצה לבשל אורז עם עדשים אדומים. האם עלי להשרות את העדשים לפני הוספתם לאורז ואם כן, כמה זמן?
איך זה הגיוני שיש גבינה (גבינה מותכת משולשת) שיש לה תוקף יותר מחצי שנה?
אכלתי היום חצי כריך גבינה, שני פירשקי, שלוש כפות סלט ו4 עוגיות אוראו, זה מספיק?
אם ב100 גרם יבש של עדשים יש 280 קלוריות, כמה קלוריות יש בחצי כוס מבושלת?
אני רוצה להכין מרק עדשים, מה יותר טעים לשים עדשים ירוקות/אדומות/כתומות?
קציצות עדשים ומרק עדשים זה בריא או משמין?
אם אלכתי היום- שניצלים ו2 כפות בערך פירה, המשך בפירוט
עדשים במרק עדשים זה פחמימות או חלבונים?