סבא של חברה שלי נפטר. אני לא יודעת מה להגיד או מה לכתוב, בבקשה תגידו לי אם זה בסדר
אהבת חיי אני משתתפת בצערך. את ילדה חזקה ואת גיבורה וסבא שומר עלייך מלמעלה ורואה אותך וגאה בך. אני רוצה להגיד לך שכל מה שתצטרכי אני כאן בשבילך, אני יודעת שלא משנה מה אני אגיד זה לא יעזור אבל חשוב לי שתדעי שאני תמיד כאן בשבילך לא משנה מה. אני משתתפת בצערך חיים שלי אני אוהבת אותך❤