התחברות הרשמה

יש כאן אנשים מהעוטף? מישהו מת?

13 בנובמבר 2018, 16:56
עוטף עזההמצב הבטחוניטיליםאזעקהעזה    
2 תשובות
לא נראלי שאנשים נהרגו אני מקווה שלא
א
אד שירן
אני מהעוטף
חיה והכל בסדר
א
אם לא אני סושי לי
באותו הנושא:
למה אנשים גרים בעוטף עזה? אם הם לא יגורו שם הם לא יהיו בסכת חיים ולא יתלוננו כל הזמן
למה האנשים שגרים בעוטף עזה לא עוברים דירה ?
אנשים שגרים בדרום (עוטף עזה בעיקר), היו לכם אזעקות?
תושבי העוטף ירושלים איתכם! לא יכולנו לעכל מה קורה אצלכם כול יום תישארו חזקים אתם גיבורים!
היי, יש כאן אנשים מ*עוטף* עזה? איך עבר עליכם אתמול?
אני לא מבינה למה אנשים שגרים באזור השומרון ועוטף עזה ממשיכים לגור שם
הייתה אזעקה עכשיו בעוטף עזה?
תושבי העוטף אתם בסדר
אני מהעוטף
למה אנשים נשארים לגור בעוטף עזה? הבנתי שזה הבית שלהם וששם הם גדלו אבל הם סובלים בגלל זה.
למה אנשים גרים בעוטף עזה?