4 תשובות
מאמין שכן גם אני מראשון ואנחנו קבענו שנעשה את זה
תשארי בבית לפי דעתי..עדיף..
נ"ב,אני איתך
ErO
תבלי בבית
לפי דעתי כן אבל תבקשי מהן שידברו עם המנהל/ת קודם