4 תשובות
מאמין שכן גם אני מראשון ואנחנו קבענו שנעשה את זה
תשארי בבית לפי דעתי..עדיף..
נ"ב,אני איתך
נ"ב,אני איתך
תבלי בבית
לפי דעתי כן אבל תבקשי מהן שידברו עם המנהל/ת קודם
באותו הנושא: