התחברות
הרשמה
מה לכתוב לחברה כזה בצחוק שהיא רושמת לי צלמי תכושי חחח כאילו זה שהיה בנינגה ישראל הבנתם?
10 בנובמבר 2018, 23:37
הומור
2 תשובות
איכ גזענית
שלום
שואל השאלה:
לא לצחוק עליו לצחוק על מה שהיא רושמת לי
אנונימית
באותו הנושא:
תקשיבו אמרתי לחברה שלי לפיי כמה ימים שהיא יפה רצח ושאני מקנאה בה בצחוק כזה והיא הולכת
אם מישהי רושמת תמיד בווטסאפ לא טוב נגיד דוגמא ככה: מה עןדים בפסחמ תחשבו שהיא סתומה?
למה כל דקה רושמים לחברה שלי פה בקיר תודעות שהיא מדהימה ולי לא רושמים כלום
כדאי לי לכתוב לילד שאני מחבבת אני אוהבת אותך בצחוק ולראות איך הוא יגיב?
לכתוב לחברה מזל טוב ליום הולדת למרות שהיא לא כתבה לי?
לחברה שלי יש מחברת שהיא רושמת שם כל מה שהיא אוכלת ( והיא בקושי אוכלת) וגם ראיתי שהיא רשמה שהיא מקיאה)
חברה שלי אמרה לי לפני עשר שעות שהיא תדבר איתי או בערב או עכשיו ועכשיו היא רושמת לי שהיא הולכת לישון לדבר איתה על זה?????
אם מישהי רושמת לי פשוט חחnח על כל הודעה זה אומר שהיא לא מענויות לדבר איתי?
אם אני רושם משהו ומישהי רושמת חח זה אומר שהיא רוצה שנסיים את השיחה ?
אם מישהי הייתה רושמת לכם שהיא אוהבת אותכם באנונימי מה הייתם חושבים?
אם אני רושמת לידיד שלי (בצחוק) "בטכ''מ יש את כל הגאונים בגלל זה אני לא מבינה איך אתה שם" זה מעליב?