6 תשובות
לא נראה לי
גם אני אומרת דברים כאלה לחברה שלי
היא לא נעלבת אבל זה גם תלוי בבן אדם
שואל השאלה:
בד''כ הוא זורם כזה
אנונימית
תכתבי לו פשוט
מקסימום אחר כך תתנצלי אם הוא ממש יעלב
חחח זה לא אמור להעליב זה בצחוק כל ישמצב שהעליב אותו
המוח של בני האדם הוא מופלא
תכתבי ישר אחרי "סתם חח" ואז הוא יבין שזה בצחוק
אנונימית
שואל השאלה:
חחח רשמתי את זה והוא רשם "שקט את עוד שנייה יורדת למגמת גיאוגרפיה"
תנו קטילה טובה
אנונימית