התחברות
הרשמה
אני מתכתבת עם מישהו כבר שבועיים בערך ונראה לי שהוא מאוהב בי
זה אפשרי בכלל?
ואנחנו מערים שונות בכלל
9 בנובמבר 2018, 23:01
התאהבות
3 תשובות
יכול להיות שהוא מחבב אותך אין ביבה שלא
ה
הילד הרע של השכונה
אפשרי..אין מיקום/גיל לאהבה
E
ErO
אפשרי שאת מוצאת חן בעיניו.
T
Trigger babe
באותו הנושא:
אני מתכתבת פה אם מישהו שגדול ממני בהרבה וטיפה לא נוח לי מהשאלות שהוא שואל
אני מתכתבת עם מישהו מפה...
אני מתכתבת עם מישהו זר בפייסבוק, הוא נראה בן שלושים בערך, ואני 16. כדאי לי להפסיק לדבר איתו?
אם אני מתכתבת עם מישהו ואני יודעת שיש לו קראש עלי..
אם אני מתכתבת בוואטסאפ עם מישהו מחו"ל, זה עולה כסף?
אפ אני מתכתבת בווצאפ עם מישהו מארהב, זה עולה לנו כסף?
יש מישהו שאני מתכתבת איתו הרבה...
אני מתכתבת עם מישהו וטיפה משקרת בשם עיר וכאלה זה בסדר?
דיברתי פה עם מישהו שבועיים בערך ושאלתי אותו אם הוא רוצה לעבור לווצאפ (כנסוו)
אם במשך שבועיים אני אוכל 800 קלוריות ביום בערך כמה אני ארזה בשבועיים בערך?
אני מתכתבת עם מישהו והוא רשם לי שאני יפה, לומר תודה או משהו מצחיק?