5 תשובות
לך על זה , בהצלחה .
אגב תשתמש בסטיפס רק מתי שאין לך מה לעשות ככה אני בעיקרון נכנסת רק שאין לי דברים על הראש
אם אין לך מה לעשות, לא שיעורי בית ולא כל מיני מטלות אז למה לא :)
תהנה לך אם אין לך מה לעשות אז למה לא
ברור שכןן

פשוט גם לעשות דברים אחרים חחח
חח בהצלחה❤