5 תשובות
אני עושה מה שטוב לי:)
להזכיר לעצמי כמה אני שווה, להתחיל להאמין בעצמי. כי אם את לא תאמיני בעצמך, ולא תחשבי שאת יפה ומדהימה. אך אחד לא יחשוב עלייך ככה.
תראי ביטחון, תסתכלי במראה ותגידי כל יום שאת יפה. ברגע שתהיי בביטחון את תשדרי לסביבה את זה
וואלה שום דבר שאני עושה בשביל עצמי לא מעלה לי את הביטחון רק מחמאות מאנשים
אנונימית
בדרכ אני בסביבת חברות וחברים ושם הכי טוב לי
כשאני מרגישה טוב עם עצמי ושלאנשים טוב איתי
מתאפרת, מסדרת את השיער ומתלבשת כמו שאני אוהבת.
וכשאני מרגישה בנוח עם עצמי הביטחון עולה, ואז ניזכרת בדברים שמורידים לי את הביטחון וזה טיפה מכאיב אבל עובר לי כשאני בסיבת אנשים בגלל שנהיית לי הסחת דעת.
אנונימית