4 תשובות
לבד
מניסיון
אישית עם חברים
שלפחות יהיה לי עם מי להיות
אנונימית
זה בידיוק המצב שלי..
בתכלס יש לי מלא חברים,
אבל אני כזה העוד חבר..
אין מישהו שיגיד שאני החבר הכי טוב שלו..
אני מרגיש לבד וכשיש ליידי את כל ה"חברים" אני עוד יותר לבד..

אבל עדיף שיהיו את החברים האלו..
כי אולי יום אחד יהיה בניהם ריב ואז ישימו לב אליך.