אני הומו מוצהר. יש לי בן דוד שגדול ממני בשנה אחת אז לפעמים אנחנו יוצאים ביחד עם חברים משותפים בשישי שעבר הוא אמר שהוא יוצא עם חברים ושהוא רוצה שאני יבוא אז באתי והיה שם מישהו אחד שיצא לנו לדבר מלא רק שנינו וזה אז החלפנו מספרי טלפון ואמרנו שניפגש. אתמול הוא בא אליי והתנשקנו. אני לא יודע למה וגם לא ידעתי בכלל שגם הוא הומו אבל זה פשוט קרה וזה הרגיש נכון. הקטע המוזר- הוא נישק אותי ואז חיבק אותי חזק כזה אז שאלתי אותו אם זה אומר שאנחנו ביחד ואז הוא אמר "אני חושב שניתן לזה קצת זמן". למה הוא התכוון?