4 תשובות
אם הוא מסכן אותך באיזשהו אופן או גורם לך לאי נוחות - תתרחקי ממנו.
עם הוא עושה את זה רק בבר, אז לא.
עם הוא שותה לבד בבית או בכל הזדמנות ראשונה , מה אכפת לך?
כל עוד הוא לא כופה עלייך כלום או מדרבן אותך לעשות דברים שיפגעו בך, אין סיבה שתתרחקי ממנו, הוא לא בן זוג שלך הוא ידיד שלך.
שואל השאלה:
כןן אבל זה מגעיל אותי כי אני לא שותה...
מה הקטע שלו?
הוא נהנה מזה, כל עוד הוא לא עושה את זה בצורה פוגענית או שותה על בסיס קבוע, או מדרבן אותך לשתות, זה לא אמור להפריע לך ככ.
עם יש לך בעיה איתו, אל תהיה איתו.
באותו הנושא: