תשובה אחת
אחרי איזה יומים של אנטיביוטיקה זה לא מדבק (אחרי 3 מנות אנטיביוטיקה) ומשתעל זה לא קשור למחלה. זה דלקת גרון היה לי את זה איזה 10 פעמים כל החיים ולא התשעלתי פעם אחת אבל לא חושבת שזה מדבק אם יהיה לך הרגשה של מחלה , כאב גרון וכו אז צריך להבדק
באותו הנושא: