4 תשובות
תגשי להגדרות ותלחצי על המסך וזה יראה לך צילום מסך
תכנסי להגדרות ותפעילי את הצילום מסך.. כנראה כיבית אותו
זה אומר שזה זכויות יוצרים ואי אפשר לצלם מסך
אתה נמצא באינטרנט בגלישה בסתר?