התחברות
הרשמה
יש לי עבודה ב9 ועשרים וצריכה להתעורר ב7 וחצ כדי להספיק.
ואני לא עייפה ככ כי ישנצי היום בין 2 ל4 ואני רוצה שוקו,לקום להכין או לנסות לישון ?
4 בנובמבר 2018, 23:56
עייפות
שינה
2 תשובות
כן תשני. את תהיי עייפה בהמשך , אם לא תשני וכן את יכולה להכין שוקו, תהני (:
-
-Whatever-
שוקו ואז לישון
(
(: Im cute, love me
באותו הנושא:
תקשיבו אני חייבת עזרה...הלכתי לישון בשלוש וחצי וקמתי בחמש ועשרים כי הייתי חייבת,איך להתעורר?
צריכה להתעורר מחר ב11 חושבים שאצליח אם אלך לישון ב5 וחצי?
קשה לי להתעורר בבוקר לעבודה - מרגיש עייפות למרות שישנתי טוב מה יכול להיות הבעיה?
אני צריכה להתעורר ב10 וחצי ללכת לישון?
תקשיבו כל יום אני צריכה להתעורר ב5 כי הבית ספר שלי רחוק
עוד שעה כל הבית התעורר וההורים ילכו לעבודה והאחים ילכו לביתספר ואני אשאר לבד כי סיימתי ללמוד השנה
ישנתי 6 שעות ואני צריכה לקום עכשיו יש לי עבודה. איך להתעורר? חוץ מקפה
צריכה לקום ב10 כי יש לי תור ב11 וחצי ואני צריכה להתעורר על עצמי ולהתארגן וזה.
יש לי עוד עבודה להעביר למחשב ולעשות מחליק אני אמורה להתעורר בשבע, כדאי ללכת לישון ולהתעורר בחמש וחצי או לסיים הכל עכשיו?
אם אני צריכה להתעורר ב6 וחצי בבוקר כל יום לביהס, מתי ללכת לישון בערב?
כבר 3 ימים שאני מתעוררת לפני השעה שבה אני צריכה להתעורר..