27 תשובות
אוקיי..
אם את אומרת
שואל השאלה:
למה אתם מאליבים אותי.
אנונימית
למה את נעלבת?
אנונימי
ספאם ברמה של 2/10
תהנו . -,-
חרוט רצח
שואל השאלה:
כי אם מדברים עליי לא יפה
אנונימית
חרטוט
שואל השאלה:
מה זה ספאם ?
אנונימית
שואל השאלה:
אני בקיתא א בגלל זה אני לא קותבת נחון.. בבקשה על תצחקו אליי
אנונימית
אם היית בכיתה א לא היית יודעת לפתוח
זה אומר שאת בהריון מזל טוב
תגעי לו גם
תדקרי אותו
דיי נו לאיזה ילדה בכיתה א' יש טלפון? צריך מספר טל' בהרשמה
ואיזה ילדה בכיתה א' יש לה סטיפס בכלל? חוץ מזה רק התחילה השנה, היית אמורה לדעת לא לכתוב כלום. אפילו לא משפט אחד. רק את השם שלך
דיי עם הספאמים בחייאת
אנונימית
שואל השאלה:
אבא שלי קול אזמן אומר לי שעם עושים לי דברים לא האימים לאחזיר
אבל אמורה אומרת שלא
מה לעשות ?
אנונימית
אני אומרת זרמי איתו
תגעי לו גם זה כיף
טוב ספאם :/
איך תחילת כיתה א את שבע וחצי? את אמורה להיות כיתה ב'
ספאם.
אנונימית
שואל השאלה:
נשארתי שנתיים בגן קמו אחותי
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי את האתר אזה אצל אמא שלי אז בדקטי גם
אנונימית
תקשיביי נו שמעי לאחת שמבינה
תגעי לו גם בטוסיק
איך שנתיים
ואם שנתיים היית אמורה להיות בגן חובה. עדיין ספאם.
אנונימית
שואל השאלה:
תפסיקו זה לא נאים לי
היה לי מורא מיוחדת בגן שלימדה אותי בארך איך לקתוב
אנונימית
שואל השאלה:
תחשבו שזו אייתה אחותחם אקתנה ..
אנונימית
אם לאחותי הקטנה היה סטיפס הייתי נותנת לה שתי כאפות וזורקת את הטלפון מהחלון.