5 תשובות
15-17
18
20
בעיקרון אני רק בן 17, עוד מעט 18 אז אני לא חושב שאני יכול לענות על זה עכשיו.
מבחינת איך שאני נראה אני משער שעכשיו זה רעיו טוב, כי לפי מחקרים בין 18 ל20 בנים מתחילים להשמין וזה.
מבחינת לבחור גיל ולא להתבגר יותר גם מנטלית זו שאלה קשה...
אני חושב שאני בוגר בהתאמה לגיל שלי. פחות מכמה חברים שלי שהם בוגרים ברמות ויותר מחלק שמתנהגים כמו בחטיבה. אז אני חושב שבגיל 30, אולי 35 יהיה גיל אידיאלי מבחינת האיזון בין המנטליות לפיזיות(כי אני מכיר יחסית הרבה אנשים בגיל הזה וחלקם נראים ממש טוב יחסית למה שחשבתי שאמורים להראות בגיל 35 והם מספיק בוגרים כדי לחיות ולעבור הכל.)
מבחינת איך שאני נראה אני משער שעכשיו זה רעיו טוב, כי לפי מחקרים בין 18 ל20 בנים מתחילים להשמין וזה.
מבחינת לבחור גיל ולא להתבגר יותר גם מנטלית זו שאלה קשה...
אני חושב שאני בוגר בהתאמה לגיל שלי. פחות מכמה חברים שלי שהם בוגרים ברמות ויותר מחלק שמתנהגים כמו בחטיבה. אז אני חושב שבגיל 30, אולי 35 יהיה גיל אידיאלי מבחינת האיזון בין המנטליות לפיזיות(כי אני מכיר יחסית הרבה אנשים בגיל הזה וחלקם נראים ממש טוב יחסית למה שחשבתי שאמורים להראות בגיל 35 והם מספיק בוגרים כדי לחיות ולעבור הכל.)
באותו הנושא: