8 תשובות
גם אני 22
אנונימית
14
24
אנונימית
18
20
אנונימית
67.
השנה הראשונה בפנסיה :)
או גיל 5-6-7 כי ממש לא ניצלתי אותו מספיק...
השנה הראשונה בפנסיה :)
או גיל 5-6-7 כי ממש לא ניצלתי אותו מספיק...
בגיל 15 כלומר השנה
השנה הזאת הייתה לי מדהימה ממש לא היה לי קשה בבית ספר הציונים שלי היו טובים והכנתי מלא אנשים והשתפרתי מבחינה חברתית ממש ואפילו אני בזוגיות ולעולם לא חשבתי שזה יקרה
אין לי את הכאב ראש של למצוא עבודה ולהתגייס לצבא החיים שלי מאושרים כרגע :)
כיתה י החיים הטובים
הייתי מוכנה לחיות את השנה הזאת מחדש ;)
השנה הזאת הייתה לי מדהימה ממש לא היה לי קשה בבית ספר הציונים שלי היו טובים והכנתי מלא אנשים והשתפרתי מבחינה חברתית ממש ואפילו אני בזוגיות ולעולם לא חשבתי שזה יקרה
אין לי את הכאב ראש של למצוא עבודה ולהתגייס לצבא החיים שלי מאושרים כרגע :)
כיתה י החיים הטובים
הייתי מוכנה לחיות את השנה הזאת מחדש ;)
באותו הנושא: