4 תשובות
דברים מהסוג הזה כדאי להגיד במציאות
זה יותר אמיתי כזה.
וככה גם תדעי איך הוא מגיב וזה
בהצלחה .
אנונימית
לחכות
בווצאפ זה די לא משהו..
עדיף לך להגיד פנים מול פנים
אולי זה יותר מלחיץ והרבה יותר קשה אבל בהודעות הוא יכול לחשוב שאת עובדת עליו וגם משדר חוסר ביטחון
אנונימי
איך שאת מרגישה
אני הייתי אומרת פנים מול פנים