התחברות
הרשמה
רק אני מרגישה שאף אחד מחברים והמשפחה שלי לא מבין איך זה לכתוב סיפור?
למה בכלל התחלתי לכתוב?
30 באוקטובר 2018, 17:07
בטחון עצמי
ספרים
נפש
סיפורים
מוות
תשובה אחת
סופרים אמיתיים יודעים למה, אל תצפה מאנשים שלא מתעניינים בזה להבין.
ק
קֵיי לָאָב
באותו הנושא:
גם אתם מרגישים שאתם שונים מכל המשפחה שלכם? שאתם כל כך אחרים ועמוקים והם פשוט לא מבינים אתכם?
זה נורמלי שאני מרגישה יותר בנוח לדבר ולהיות עם חברים מעם המשפחה שלי?
אני טסה עוד יומיים עם חברה והמשפחה שלה ל25 ימים ואני מרגישה קצת חרטה
שאלה למי שעוקב אחרי משפחת המלוכה הבריטית (וגם סתם אנשים שמבינים את הקונספט בכללי)
יש לי מחשבות אןבדניות שוב אבל אני לא פוגעת בעצמי אני מרגישה נורא, אין לי עם מי לדבר, אין לי חברים, אין לי משפחה תומכת
אני בדיכאון ויש לי הפרעות אכילה ואני מרגישה כאילו אני אכזבה למשפחה שלי
מי שמבין - איזה עדה זה משפחות: אזרד, מאיה, קצב, כץ?
אני מרגישה אשמה, יש לי סוד משפחתי לא יודע רק שלי זה דבר רע?
אני מרגישה חרא במשפחה הזאת.. מישהו מזדהה?
איזה מיקום אתם מבין הילדים במשפחה?
מרגישה לבד במשפחה..