5 תשובות
אני באותו המצב כמוך,לא בקשר עם המשפחה ועם אמא שלי ואחיות שלי בקושי.
לדעתי לפעמים צריך להשלים עם זה שיש אנשים שיש איתם חיבור ויש אנשים שלא,אני למשל מצאתי מלא חברים שהם משמשים לי כמשפחה..מה שהמשפחה האמיתית לא טורחת להיות.
לדעתי לפעמים צריך להשלים עם זה שיש אנשים שיש איתם חיבור ויש אנשים שלא,אני למשל מצאתי מלא חברים שהם משמשים לי כמשפחה..מה שהמשפחה האמיתית לא טורחת להיות.
אין כמו משפחה לדעתי תנסי לחזק את הקשר
חח רוב המשפחה שלי היא שיט אחד גדול
ההורים שלי גרושים ואבא שלי לא בקשר איתנו בכלל
אמא שלי גם חיה בבועה שלה ואני עכשיו בריב גדול עם אח שלי ואנחנו לא מדברים בכלל והוא רק מנסה להוריד לי את הביטחון.
אני בקשר רק עם 4 מהאחים שלי כי אנחנו שישה חח הם ממש חמודים אבל קשר עם הורים לא ממש יש לי אז מהבחינה הזאת אני יכול להבין אותך.
ואגב אין לי חברים בכלל התרחקתי מכולם ואלה שאני בקשר איתם גרים ממש רחוק אז גם המצב החברתי שלי חרא.
ההורים שלי גרושים ואבא שלי לא בקשר איתנו בכלל
אמא שלי גם חיה בבועה שלה ואני עכשיו בריב גדול עם אח שלי ואנחנו לא מדברים בכלל והוא רק מנסה להוריד לי את הביטחון.
אני בקשר רק עם 4 מהאחים שלי כי אנחנו שישה חח הם ממש חמודים אבל קשר עם הורים לא ממש יש לי אז מהבחינה הזאת אני יכול להבין אותך.
ואגב אין לי חברים בכלל התרחקתי מכולם ואלה שאני בקשר איתם גרים ממש רחוק אז גם המצב החברתי שלי חרא.
אם את רוצה לפתח איתם את הקשר אז אני הייתי מנסה לדבר איתם על תחומי עניין שלהם - סדרות, שירים, סרטים...
אולי אפילו תבואי אליהם לבקש עצה לבעיה שיש לך. (תנסי גם עם אמא שלך- אמהות אוהבות שהילדים באים לבקש עצה או שהן יכולות לעזור בבעיה!)
אתם אחים אז את יכולה גם להציק להם בקטנה ולפתח את זה למשהו מצחיק.
זה בערך כל מה שאני עושה עם האחים שלי
בהצלחה :)
אולי אפילו תבואי אליהם לבקש עצה לבעיה שיש לך. (תנסי גם עם אמא שלך- אמהות אוהבות שהילדים באים לבקש עצה או שהן יכולות לעזור בבעיה!)
אתם אחים אז את יכולה גם להציק להם בקטנה ולפתח את זה למשהו מצחיק.
זה בערך כל מה שאני עושה עם האחים שלי
בהצלחה :)
תנסי לחזק איתם את הקשר
ואם לא עובד תמיד יש חברות:)
ואם לא עובד תמיד יש חברות:)