התחברות
הרשמה
המנהל שלי מעצבן, אף פעם לא יכול להגיד מילה טובה ולהעריך, הוא רק נתפס על דברים לא טובים, אני משקיעה ונותנת מעצמי והוא
אומר לי " מה זה רק מה שעשית?" וצוחק, לא בא לי לתת מעצמי בכלל יותר. מה זה היחס הזה?
30 באוקטובר 2018, 12:17
חוות דעת
עבודה
קריירה
תשובה אחת
עזבי אותו
G
Gaster
באותו הנושא:
כל מי שיודע קללות ברוסיית שירשום! או מילים להגיד ברוסית למי שמעצבן אותך.. (לא למחוק בבקשה)
אם בן מעצבן אותי אני יכולה להגיד לו עוד מילה ברית מילה?
החברה שלי חושבת שהיא יכולה להגיד את המילה ניגר...
בעבודה שלי אני לא יכולה לאוכל מתי שאני רוצה המנהל צריך להגיד לי מתי אפשר הוא לא מרשה לפני שהוא אומר מ8 בבקר לא אכלתי
יש איזו מישהי מעצבנת בעבודה שלי, שמנסה לעשות לי פאדיחות בכוונה ליד המנהל, כשהוא בסביבה
הייתי אמורה להיות עכשיו בעבודה ואני מאחרת קצת מה להגיד למנהל שלי?
מה זה מעיק? ואפשר מילים נרדפות למילה מעצבן
תרגמתי חיבור בגוגל לאנגלית, אתם יכולים להגיד לי עם זה כתוב נכון ולתקן לי מילים?
לא הלכתי היום לעבודה בלי להגיד למנהל כי אין לי מספר הפלאפון שלו הוא יפטר אותי?
איך להגיד לו במילים יותר טובות "אתה יכול לגעת לי בגוף/בתחת" משהו כזה?
אני מתגייסת באמצע אוקטובר, אני יכולה לדבר עם המנהל עבודה,להגיד לו שספטמבר זה החודש עבודה האחרון שלי ועדיין לקבל פיצויים?