4 תשובות
מה התאריך גיןס שלך?
אם מפטרים אותך ואת עובדת שם מעל ל3 חודשים אז מגיע לך פיצויים. (גם לא משהו רציני, 300-400 שקל)
אם את עובדת שם מעל שנה מגיע לך חודש שלם פיצויים, כלומר מה שאת עושה שם בחודש (מינימום 5300)
אם את עובדת שם מעל שנה מגיע לך חודש שלם פיצויים, כלומר מה שאת עושה שם בחודש (מינימום 5300)
ואם מפטרים אותי?^
אנונימית
אם את מתפטרת, לא מקבלים פיצויים .
באותו הנושא: