5 תשובות
להכיר אנשים חדשים ולתקן את זה
אני מזדהה איתך
הכל טוב אחי תמשיך הלאה
להתנצל אם אפשרי, לשנות את ההתנהגות שלך ולדאוג שתהיה כמה שיותר טוב, בסופו של דבר כולנו היינו מטומטמים בגיל הטיפשעשרה.
להיזכר במסע שעברת מאז ועד היום, לסלוח לעצמך על מי שהיית פעם עם כל המגבלות שהיו לך, ולהבין שכל בני האדם תמיד נמצאים בתהליך של צמיחה והשתנות.