תשובה אחת
פשוט תהיי את.. גם לי היה סוג של פגישה כזו (לא דייט) שלא ידעתי אם יהיה לי על מה לדבר עם אותו בן אדם אבל פשוט הייתי אני והשיחה זרמה. כשיש נושא אחד משם זה יתגלגל ויתגלגל.. את יכולה אפילו להתחיל מסתם נושא מטומטם נגיד לדבר על סרט כלשבו ומשם זה יזרום..
באותו הנושא: