7 תשובות
העיקר שתהיה רגועה. תהיה את, אם לא ילך אז.. לא ילך ואין מה לעשות. תנסי להזרים את השיחות, תחפשי על מה לדבר
תהיי את את מיוחדת ויפה כמו שאת הוא יאהב אותך פשוט
שואל השאלה:
סורי רק עכשיו ראיתי , היה זוועה דרך אגב אבל
תודה בכל מקרה
אנונימית
שואל השאלה:
שינוי בתוכנית נפגשנו שוב אנחנו ביחד חחח
אנונימית
חחח אני מתה
בהצלחה שיהיה לכם
וואי מבינה אותך לגמרי... אני בול באותו מצב
רוצה לדבר על זה בפרטי?
אויש מה קרה?
רוצה לדבר בפרטי?