11 תשובות
האולם? ממש ברמה לדעתי, אחלה אוכל, אחלה מקום, נראה טוב, טיפה יקר אבל לגמרי שווה את זה
את הבר מצווה שלי עשיתי שם
אנונימי
שואל השאלה:
יפה, לפני כמה זמן ?
5 שנים בערך
אנונימי
שואל השאלה:
יפה יפה
בגדול או בקטן ?
בגדול
אנונימי
שואל השאלה:
וואו רציני ביותר
והאוכל היה טוב ?
אתה יודע במקרה כמה עלה ?
האוכל ממש טוב כן, הייתי בהמון אולמות וזה אחד מהטובים שאכלתי,ברצינות
אין לי מושג לגבי המחיר האמת
אנונימי
מה אתה מתכנן לעשות שם ?
אנונימי
שואל השאלה:
אני עובד שם
עניין אותי השביעות רצון של הלקוחות
וואלה יפה, כסף טוב ? כאילו שווה לעבוד שם ?
אנונימי
שואל השאלה:
אממ
כן עבודה כיפית