11 תשובות
האולם? ממש ברמה לדעתי, אחלה אוכל, אחלה מקום, נראה טוב, טיפה יקר אבל לגמרי שווה את זה
את הבר מצווה שלי עשיתי שם
את הבר מצווה שלי עשיתי שם
אנונימי
שואל השאלה:
יפה, לפני כמה זמן ?
יפה, לפני כמה זמן ?
5 שנים בערך
אנונימי
שואל השאלה:
יפה יפה
בגדול או בקטן ?
יפה יפה
בגדול או בקטן ?
בגדול
אנונימי
שואל השאלה:
וואו רציני ביותר
והאוכל היה טוב ?
אתה יודע במקרה כמה עלה ?
וואו רציני ביותר
והאוכל היה טוב ?
אתה יודע במקרה כמה עלה ?
האוכל ממש טוב כן, הייתי בהמון אולמות וזה אחד מהטובים שאכלתי,ברצינות
אין לי מושג לגבי המחיר האמת
אין לי מושג לגבי המחיר האמת
אנונימי
מה אתה מתכנן לעשות שם ?
אנונימי
שואל השאלה:
אני עובד שם
עניין אותי השביעות רצון של הלקוחות
אני עובד שם
עניין אותי השביעות רצון של הלקוחות
וואלה יפה, כסף טוב ? כאילו שווה לעבוד שם ?
אנונימי
שואל השאלה:
אממ
כן עבודה כיפית
אממ
כן עבודה כיפית