4 תשובות
מקווה שמה שרשמתי יעזור
שואל השאלה:
בבקהש תרמשו הודעה ארוכה כי היום רשמתי לה פתק בשיעור והיא לא סלחה אני חייבת הודעה ארוכה וטובה
"היי מה קורה?
אני מבינה שאת פגועה.. אבל זה היה מתוך עצבים, את חברה שלי ואני אוהבת אותך באמת שאת ילדה מדהימה!
ולא באלי שעכשיו נהיה בריב אני לא רוצה להפסיד אותך.
בבקשה בואי נדבר(:"
*קראתי
אנונימית