6 תשובות
הוא לא קיים
אני הכי אוהבת את where did you sleep last night,אמנם לא של נירוונה אבל הקאבר בין הטובים ששמעתי.
אני הכי אוהב את heart shaped box.
מבחינתי הוא הכי טוב.
וגם
lithium ממש טוב.

ובכללי כמעט כל השירים שלהם.

גם do re mi
שיר ממש טוב ויפה.

נירוונה הייתה להקה מדהימה חבל שהם כבר לא קיימים.


אבל לפחות יש את פו פייטרס עם דייב גרהול
שממשיך את נירוונה רק בשם אחר.
חחח אפילו שהסגנון של פו פייטרס קצת שונה מנירוונה עדיין זה טוב שיש עוד זכר לנירוונה בעולם המוזיקה.

rock forever!!!!!
come as you are
territorial pissings
floyd the barber
anuerysm
negative creep
לא יודע מה הכי טוב אבל smells like teen spirit הוא הכי מפורסם ויש סיבה הוא מעולה