7 תשובות
לא
אין לי מושג איך הוא היה בתקופה שהוא היה נשיא, אז אני לא בדיוק יכולה להסכים
שואל השאלה:
תסבירו למה לא
תסבירו למה לא
אנונימית
הוא לא עשה הרבה בתקופתו האחרונה...
אבל יש להביא לו כבוד, בזכותו יש לנו כור והוא נלחם גם בתקופה אז...
אבל יש להביא לו כבוד, בזכותו יש לנו כור והוא נלחם גם בתקופה אז...
לא הוא שמאלני
טוב שהוא כבר לא נשיא
טוב שהוא כבר לא נשיא
אנונימי
שואל השאלה:
זה שהוא שמאלני לא הופך אותו לנשיא לא טוב..
שמאלני זה לא בהכרח משהו רע!
זה שהוא שמאלני לא הופך אותו לנשיא לא טוב..
שמאלני זה לא בהכרח משהו רע!
אנונימית
כנשיא הוא היה מדהים!!! כל הזמן היה לו קשר עם העם וגם היה נפגש כל הזמן עם מנהיגים מרחבי העולם!!! ריבלין לא מזיז את התחת שלו מהבית שאמור לייצג סמלית את העם. הוא לא שווה כלום לעומת פרס.
באותו הנושא: