2 תשובות
הכל בסדר ובטח שתשרדי אבל תנסי לשתות הרבה.
למרות שאף אחד לא יהרוג אותך אם תאכלי עוד משהו לארוחת ערב
למרות שאף אחד לא יהרוג אותך אם תאכלי עוד משהו לארוחת ערב
את תשרדי את היום אל תדאגי, אל תהרגו את עצמך על יום אחד זה קורה לכולם.
את יכולה ללכת לחדכ היום או מחר ולעשות כוח/אירובי.
תשתי יותר נוזלים
את יכולה ללכת לחדכ היום או מחר ולעשות כוח/אירובי.
תשתי יותר נוזלים
באותו הנושא: