3 תשובות
מסכימה שעוד מלא מתים אך זה רצח מזעזע,על רקע פוליטי.
בכל מקרה,אני גם לא מתה על כל צעד שרבין עשה ופעל אבל יש דרך וצורה.
ErO
עוד כמה שנים יפסיקו עם הטקסים האלה
סתם מיותר...
אנונימית
הוא מקבל טקס בגלל שהדבר שרצחו ראש ממשלה לא צריך לחזור על עצמו
אנונימית