3 תשובות
מסכימה שעוד מלא מתים אך זה רצח מזעזע,על רקע פוליטי.
בכל מקרה,אני גם לא מתה על כל צעד שרבין עשה ופעל אבל יש דרך וצורה.
בכל מקרה,אני גם לא מתה על כל צעד שרבין עשה ופעל אבל יש דרך וצורה.
עוד כמה שנים יפסיקו עם הטקסים האלה
סתם מיותר...
סתם מיותר...
אנונימית
הוא מקבל טקס בגלל שהדבר שרצחו ראש ממשלה לא צריך לחזור על עצמו
אנונימית
באותו הנושא: