7 תשובות
בוחרת אחד...
בוחרת עם מי שכיף לי איתו יותר
שואל השאלה:
אבל אתם אוהבים את שניהם באותו מידה...
אנונימית
אז הראשון שהציע, או שאם שניהם אם לא איכפת להם (;
הולכים בשלישיה ;;)
הולכת אם מי שאני רוצה יותר, ואם לא היה לי איכפת מי מהם, אז הראשון שהציע (הלוואי ואלו היו הצרות שלי)
הייתי בוחרת והשני שבחרתי לא ללכת איתו הייתי אומרת לו שמישהו אחר כבר הציע לי