5 תשובות
ממש ממש לא
מה שעשית היה בסדר גמור, זה ממש לא מובן מאליו שמבקשים סליחה
גם אם הוא היה אשם, עשית בסדר גמור.
מה שעשית היה בסדר גמור, זה ממש לא מובן מאליו שמבקשים סליחה
גם אם הוא היה אשם, עשית בסדר גמור.
אממ לא אתה פשוט נחמד
שברת לו את זה 2 הידיים? אחי לא הגזמת? גם אני הייתי הולכת ואומרת לו סליחה,זה לא הופך אותך לרכיכה.בתכלס לא הייתי שוברת לו את זה הידיים בכלל.
שואל השאלה:
כן הוא קרא לי נאצי והתחיל פשוט לריב איתי.
למזלי ה5 שנים בנינג'יטסו עזרו..
כן הוא קרא לי נאצי והתחיל פשוט לריב איתי.
למזלי ה5 שנים בנינג'יטסו עזרו..
עדין,לא שוברים למישהו עצמות.
באותו הנושא: